Благоустрій міста протягом тижня05.05.2025 За період з 26 квітня по 2 травня силами комунальник підприємств м. Запоріжжя виконано такі роботи.
КП «ЕЛУAШ»:
- механічне та ручне прибирання доріг від наносного ґрунту та залишків технологічного матеріалу обсягом 898,9 т;
- поточний ремонт доріг – 3 087,65 кв. м;
- поточний ремонт тротуарів (977,47 кв. м) і тротуарної плитки (30 кв. м);
- ремонт асфальтобетонного покриття струменевим методом – 328,9 кв. м;
- герметизація плавильно-заливальною машиною тріщин в асфальтобетонному покритті – 2 823 м;
- поточний ремонт доріг приватного сектору (з відходів фрезерування) – 5 584 кв. м;
- фарбування 2 зупинкових комплексів;
- нанесення дорожньої розмітки – 553,4 кв. м;
- ліквідація наслідків руйнувань через ворожі обстріли - залучено 7 працівників та 6 одиниць техніки.
Інспекція з благоустрою міста Запоріжжя:
- складено 2 протоколи щодо адміністративних правопорушень та надано 42 вимоги щодо порушення норм законодавства в сфері благоустрою;
- перевірено планових/аварійних розриттів на відповідність до виданих ордерів – 13 локацій;
- демонтовано 31 незаконну рекламну конструкцію.
КП ЕЗО «Запоріжміськсвітло»:
- заміна 28 ламп і 76 світильників;
- поточний ремонт повітряних ліній (207 прольотів) і кабельних ліній (17 прольотів);
- поточний ремонт 76 світильників і 14 шаф зовнішнього освітлення;
- очищення 80 опор від оголошень;
- утримання та поточний ремонт 72 дорожніх знаків.
Департамент муніципального управління Запорізької міськради:
- проведено засідання робочої групи щодо визначення зон та відведення місць для здійснення підприємницької діяльності, на якому розглянуто 7 питань, за результатами підготовлено 8 наказів;
- укладено договір та 3 додаткові угоди на право користування місцем для розташування засобу дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг;
- укладено 6 договорів та 1 додаткову угоду на право користування місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
- опрацьовано та надано відповіді на 14 звернень з питань розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі;
- забезпечено виконання рішення виконавчого комітету щодо демонтажу незаконно встановленого об’єкта;
- опрацьовано 3 заяви щодо видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою та видано 2 дозволи на порушення об’єктів благоустрою;
- опрацьовано 10 заяв щодо видачі ордерів на проведення планового/аварійного розриття та видано 9 ордерів на проведення планового/аварійного розриття;
- згідно з договорами департаменту та підрядними організаціями встановлено 5 лав та 5 урн;
- згідно з договорами департаменту та підрядними організаціями виконано роботи з нанесення дорожньої розмітки, саме: лінії – 19 188 м та малі форми (пішохідні переходи, острівці безпеки, стоп лінії, спеціалізовані позначки та ін.) – 1 062,92 кв. м.
Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
|
|
Комментарии:
нет комментариев