
«15-80» приймає заявки щодо проблем з опаленням12.11.2025 ![]() Передати заявку швидко та зручно можна через особистий кабінет на сайті контакт-центру «15-80» «КП «ЦУІТ» або через чат-бот «Запоріжжя 1580». 5 листопада у Запоріжжі стартував опалювальний сезон. Майже тиждень тривали роботи з запуску теплоносія у системи будинків, продування стояків тощо. Відсьогодні контакт-центр «15-80» починає приймати звернення щодо проблем з опаленням. У контакт-центрі зазначають, що на старті сезону зазвичай надходить багато звернень від запоріжців: десь немає тепла у спальні чи кухні, десь треба повторно стравити повітря, десь опалення раптом зникло. Коли дзвінків забагато вони можуть перериватися чи виникати черги «на лініях». Запоріжцям нагадують, що зручніше передавати звернення через особистий кабінет на порталі контакт-центру «15-80» або через чат-бот «Запоріжжя 1580». У випадку подачі звернень в електронному вигляді в особистому кабінеті мешканця можна відстежувати статус звернень та хід виконання робіт, дізнаватись інформацію щодо відключень послуг, отримати консультацію тощо. Сайт контакт-центру «15-80» Чат-бот «Запоріжжя 1580» Телефони:
Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев