«15-80» - майже 2,5 тисячі звернень за тиждень

09.09.2025

«15-80» - майже 2,5 тисячі звернень за тиждень

З початку року в системі міського контакт-центру «15-80» зареєстровано вже понад 77 тисяч звернень громадян

Контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» за перший тиждень вересня прийняв 2481 заявку. Всі передані в роботу відповідним службам, підприємствам та органам виконавчої влади.

Питання, що порушувались у зверненнях, стосувалися:

  • Інженерних мереж - 465;
  • Магістральних водоводів - 455;
  • Надзвичайних ситуацій - 417;
  • Служби обслуговування електромереж - 414;
  • Благоустрою прибудинкової території - 206.

Отримано 56 подяк на адресу різних надавачів послуг та самого контакт-центру.

Нагадаємо, контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» працює цілодобово, без перерв та вихідних. Передати звернення можна так:

  • 1580 (зі стаціонарного), (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
  • сайт Контакт Центру 1580;
  • чат-бот «Запоріжжя 1580».

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |