У міськраді обговорили роботу контакт-центру «15-80»11.04.2023 Секретар Запорізької міської ради Анатолій Куртєв: - Якісний зворотній зв'язок з містянами - це обличчя влади і налагоджений він має бути на усі 100%. На нараді у міськвиконкомі говорили про те, що міський контакт-центр «15-80», який по суті є єдиною великою системою зв'язку міських служб із мешканцями Запоріжжя, повинен працювати як точний годинник. А це означає, що питання, з яким люди звертаються на «15-80» мають дуже оперативно передаватися в роботу відповідним службам, які в свою чергу повинні так само оперативно їх відпрацьовувати. Більше того, звернення має сумлінно триматися на контролі аж до самого його вирішення. Такого, що не зробили і забули, не може бути ні в якому разі. Механізм простий, але чіткий, дієвий і зрозумілий. Над його втіленням в життя зараз і працюємо. Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
У Бердянську ліквідували колаборанта • 05.05.2024 У Запоріжжі на нетверезого жартівника склали адмінпостанову • 05.05.2024 Підрозділи Сил оборони, які боронять Запоріжжя, отримають РЕБ • 05.05.2024 Окупаційна влада готує “мобілізаційний ресурс” на ТОТ півдня Запоріжжя • 05.05.2024 Росіяни завдали авіаудар по селу та містечку на Запоріжжі • 05.05.2024 У бою проти рашистів загинув житель Запорізької області • 05.05.2024 Історико-культурний комплекс «Запорозька Січ» відновлює свою роботу для відвідувачів • 05.05.2024 Ще один депутат Запорізької облради достроково склав повноваження • 05.05.2024 Про роботу громадського транспорту 6 травня • 05.05.2024 Вітання з Великоднем • 05.05.2024 Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев