У Бриля встановили решітки в Запорізькій ОДА самовільно без погодження облради13.03.2019 ![]() Активісти громадської організації «Народний захист» дізналися всі подробиці навколо резонансного встановлення решіток в прміщеннях Запороізької обласної адміністрації та Запороізької обласної ради. Після тримання всієї інфомації виявилось, що питань більше ніж відповідей. Нещодавно запорізьку громадськість збурила інформація про встановлення решіток в холі Запорізької ОДА. Ми поцікавились цим питанням і були вражені міксом самоуправства, безгосподарності, маніпулятивності і гри на страхах. Будівля, в якій розташовані апарат і структурні підрозділи ОДА належить громаді Запорізької області, і яке громада довірила в управління Запорізькій обласній раді. Яка в свою чергу визначила відповідальним КП «Універс». Тож відповідальних за додержання будівлі в належному стані і відкритому для власника-громади достатньо. Тому перший, до кого ми звернулись з питанням підстав, погоджень і джерел фінансування була Запорізька обласна рада. Яка відповіла що їй про це нічого не відомо. І що після нашого звернення вони самі звернулись до ОДА з цим питанням. Кошти з обласного бюджету не виділялись, облдерждадміністрація за погодженням на проведення будь-яких робіт в будівлі за адресою пр. Соборний, 164 не зверталась. І, як ми бачимо по датам, то впродовж двох тижнів керівництво ОДА не вважає за потрібне відповідати облраді. Тож виходить що керівництво Запорізької ОДА самовільно без будь-яких узгоджень з довіреним власником проводить монтажні роботи що можуть псувати будівлю, нести загрозу громадянам, бути використані для обмеження доступу громадськості до будівлі громади…. Тож другим питанням повстала сертифікація, паспорт і виробник встановлених конструкцій. Оскільки їх встановлено в місці скупчення людей, і неякісні конструкції, в разі їх руйнування можуть бути небезпечними. А іноді, при спонтанному руйнуванні, і нести фізичну загрозу людям в громадському місці. Проте такої інформації також ОДА не має. Як немає ані креслень, ані сертифікатів, а ні паспортів виробів, ані узгоджень, ані назв виконавців. Тобто, ні-чо-го. Паспорту решіток немає Читайте також: Зверинец, тюрьма и фальсификации: как запорожцы в сети обсуждают зарешеченную ОГА (ФОТО) Ну тоді давайте розберемося з ініціаторами і підставами для таких радикальних дій в приміщенні, що належить громаді області. Не може ж хто схоче прийти до «режимного об’єкту», як нам кажуть і на захист якого ніби то і вчиняються різні дивні дії, робити там хто що схоче. Виявляється – може. Оскільки рішення Ради оборони області має поширюватись на всю територіальні органи влади, ми вирішили вибірково запитати про перелік реалізованих заходів у кількох місцевих рад. Мелітопольська міська рада повідомила що ніякого рішення Ради оборони № 92дск вона не отримувала, а інформування громадськості, посилення взаємодії з правоохоронними органами, встановлення камер і виділення коштів з місцевого бюджету на оборонні цілі робила на виконання листа ОДА (???) Вирішення ж питання встановлення турнікетів планувалось вирішувати під час засідання міського оперативного штабу. Бердянська міська рада взагалі відмовилась надавати нам інформацію під приводом віднесення інформації до категорії інформації з обмеженим доступом. Проте така відмова є протизаконною, оскільки ніякої таємної інформації ми не запитували. Загальні заходи з можливого погіршення доступу громадян до будівель що належать територіальній громаді не може відноситись до інформації з закритим доступом. А службова інформація в Бердянській міській раді, схоже і досі розуміється за застарілим і недіючим законодавством і термінологією грифів ДСК. Тож зрозуміло що централізованої вимоги встановлення будь-яких решіток і загороджувальних споруд на входах до адміністративних будівель в Запорізькій області не було, як і централізованої розсилки Радою оборони своїх рішень і вимог в усі районні і міські органи влади. Кожен орган мав можливість на свій розсуд розробити ефективні охоронні заходи. При цьому лише ОДА вирішила відгородилась решітками. Єдине що є спільного у всіх органів влади- це прийняття місцевих Програм з частковим перекладанням фінансування тероборони з державного на місцеві бюджети. Тож, лише за цим заходом забезпечення воєнного стану ми бачимо перекладання оборонних функцій держави ( які за Конституцією віднесено до компетенції держави і держбюджету, на плечі місцевих бюджетів). При цьому військовий збір концентрується саме в державному бюджеті. І друге, для чого Запорізька ОДА використала воєнний стан- це відгородилась від громадян решітками. Варто зазначити що повноваження з контролю за виконанням центральними і місцевими органами виконавчої влади рішень РНБО, введених у дію указами Президента України (а саме так було введено в дію рішення щодо запровадження воєнного стану) належали Першому заступнику Секретаря РНБО Гладковському Олегу Володимировичу. Продовжуючи тему дослідження підстав для здійснення загородження адмінбудівлі, ми звернулись до СБУ з проханням підтвердити/непідтвердити нам оголошення для Запорізької області жовтого рівня небезпеки. СБУ виявилось передбачуваним, і взагалі не відповіли на запит. Источник: akzent.zp.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Відбувся майстер-клас зі створення ляльки-мотанки • 22.08.2025
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев