Понад 3100 звернень до контакт-центру

28.10.2025

Понад 3100 звернень до контакт-центру

Команда Міського контакт-центру «1580» КП «ЦУІТ» працювала, як завжди, у режимі «на зв’язку 24/7».

До системи контакт-центру «1580» минулого тижня надійшло 3 134 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

З початку року кількість звернень від містян сягнула понад 96 тисяч.

Проблеми, які найчастіше порушувались у жовтневих зверненнях, стосувалися таких сфер міської інфраструктури:

  • служба обслуговування електромереж – 843;
  • надзвичайні ситуації – 773;
  • інженерні мережі – 440;
  • магістральні водоводи – 424;
  • ліфтове господарство – 166;
  • благоустрій прибудинкової території – 139;
  • експлуатація і ремонт житлового фонду – 78;
  • транспорт – 71.

Отримано також 59 подяк на адресу надавачів послуг та самого контакт-центру.

Як передати звернення:

  • 1580 (зі стаціонарного);
  • (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
  • сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/;
  • чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot .

Міський контакт-центр «15-80» КП "ЦУІТ" працює цілодобово, без вихідних. Крім телефонів, працюють онлайн-сервіси: персональний кабінет та чат-бот. Вони допомагають економити час, додавати фото чи відео, отримувати інформацію про ремонтні роботи за вашою адресою.

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |