Понад 30 тисяч людей звернулися до контакт-центру

02.09.2025

Понад 30 тисяч людей звернулися до контакт-центру

Оператори міського контакт-центру «15-80» продовжують працювати у цілодобовому режимі.

За інформацією КП «Центр управління інформаційними технологіями», у серпні до контакт-центру надійшло 10 570 звернень зі скаргами, заявами та пропозиціями, протягом літа - 30 344. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:

  • магістральних водоводів зовнішніх мереж – 6 129;
  • інженерних мереж – 6 113;
  • служби обслуговування електромереж – 5 025;
  • благоустрою прибудинкових територій – 3 449;
  • надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – 3 070.

Було отримано 727 подяк на адресу контакт-центру та надавачів послуг.

Нагадаємо, передати заявку до міського контакт-центру «15-80» можна наступними способами:

  • через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot
  • через особистий кабінет на порталі контакт-центру 1580 https://1580.zp.gov.ua
  • за телефоном 15-80 (зі стаціонарних)
  • за телефонами (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних).

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |