Майже 3 тисячі звернень за тиждень до контакт-центру

23.09.2025

Майже 3 тисячі звернень за тиждень до контакт-центру

Минулого тижня міський контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» прийняв 2775 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування надавачам послуг та органам виконавчої влади. Зазначимо, з початку року в системі вже зареєстровано понад 82,5 тисячі звернень

Серед питань з якими зверталися запоріжці минулого тижня:

  • надзвичайні ситуації – 735;
  • інженерні мережі – 473;
  • магістральні водоводи – 462;
  • служба обслуговування електромереж – 383;
  • благоустрій прибудинкової території – 205.

Також зареєстровано 57 подяк на адресу надавачів послуг та контакт-центру.

Нагадаємо, контакт-центр "15-80" КП «ЦУІТ» працює цілодобово без перерв та вихідних. З повним переліком проблемних питань, за якими можна надати заявку, можна ознайомитися на сайті. З початку року в системі вже зареєстровано понад 82,5 тисячі звернень.

Передати звернення можна наступними способами:

  • сайт Контакт Центру 1580 ;
  • чат-бот «Запоріжжя 1580» ;
  • 1580 (зі стаціонарного), (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80.

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |