Майже 3 тисячі звернень за тиждень до контакт-центру23.09.2025 ![]() Минулого тижня міський контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» прийняв 2775 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування надавачам послуг та органам виконавчої влади. Зазначимо, з початку року в системі вже зареєстровано понад 82,5 тисячі звернень Серед питань з якими зверталися запоріжці минулого тижня:
Також зареєстровано 57 подяк на адресу надавачів послуг та контакт-центру. Нагадаємо, контакт-центр "15-80" КП «ЦУІТ» працює цілодобово без перерв та вихідних. З повним переліком проблемних питань, за якими можна надати заявку, можна ознайомитися на сайті. З початку року в системі вже зареєстровано понад 82,5 тисячі звернень. Передати звернення можна наступними способами:
Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев