Контакт-центр у червні - понад 9 тисяч звернень02.07.2025 ![]() Оператори міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» продовжують приймати звернення у цілодобовому режимі. Протягом червня в системі зареєстровано 9237 звернень. Всі передані до розгляду і реагування виконавцям послуг та органам виконавчої влади. Найбільш актуальними питаннями були: - усунення наслідків вибухів – 633 звернення; - знеструмлення житла – 582; - засмічення дворової каналізації - 574. Також в червні запоріжці через міський контакт-центр «15-80» передали 211 подяк. Містяни дякували за роботу працівникам контакт-центру та надавачам послуг, які швидко реагують на виклики та оперативно вирішують проблемні питання. Загалом з початку року в системі зареєстровано понад 54 тисячі звернень. Нагадаємо, звернення до міського контакт-центру «15-80» можна передати за номерами телефонів та онлайн: - 1580 (лише зі стаціонарних телефонів); - сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/; - чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot. Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
З Днем Національної поліції! • 04.07.2025
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев