Контакт-центр у червні - понад 9 тисяч звернень

02.07.2025

Контакт-центр у червні - понад 9 тисяч звернень

Оператори міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» продовжують приймати звернення у цілодобовому режимі. Протягом червня в системі зареєстровано 9237 звернень. Всі передані до розгляду і реагування виконавцям послуг та органам виконавчої влади.

Найбільш актуальними питаннями були:

- усунення наслідків вибухів – 633 звернення;

- знеструмлення житла – 582;

- засмічення дворової каналізації - 574.

Також в червні запоріжці через міський контакт-центр «15-80» передали 211 подяк. Містяни дякували за роботу працівникам контакт-центру та надавачам послуг, які швидко реагують на виклики та оперативно вирішують проблемні питання.

Загалом з початку року в системі зареєстровано понад 54 тисячі звернень.

Нагадаємо, звернення до міського контакт-центру «15-80» можна передати за номерами телефонів та онлайн:

- 1580 (лише зі стаціонарних телефонів);

- сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/;

- чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot.

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |