Лента статей
Про СМИ

Мы рады видеть Вас на онлайн страницах региональной "Рациональной газеты" - теперь мы не только на прилавках и в почтовых ящиках Вашего дома, но и на Вашем мониторе. Ценность информации гарантируем!
Что такое "Рациональная газета"?
Это актуальные новости всего региона, большое количество бесплатных объявлений, свежая реклама от организаций и предпринимателей, программа передач, вакансии, погода, гороскопы, анекдоты, детская страничка, афиша, знакомства, SMS-рубрика, кулинарные рецепты, сканворды. Нужно больше? Без проблем - свяжитесь с нами и поделитесь своими идеями.
Мы с радостью выслушаем Вас!
А еще у нас проводятся постоянные акции
- Вы можете выиграть бесплатную дополнительную подписку или интересную книгу, для этого достаточно подписаться на нашу газету.

Контакты

Издатель:
Смольянинова Т.А.
Адрес:
69005, г. Запорожье, ул. Гагарина, 3/31
Наши телефоны:
(061) 220-85-54, (066) 064-51-97, (095) 598-99-47
Веб-сайт:
www.rgazeta.com
E-mail:
rgazeta@mail.ua
Подписной индекс:
99249

misto.zp.ua

Про стан сучасного ЖКГ, карантинні реалії, роль цифрових платформ розповів генеральний директор холдингу компаній “Місто для людей” Микола Бумажний

Про стан сучасного ЖКГ, карантинні реалії, роль цифрових платформ розповів генеральний директор холдингу компаній “Місто для людей” Микола Бумажний

Комунальна сфера - мабуть, найбільш проблемна з галузей, як у Дніпрорудному, так і по всій країні. Про зношені мережі, дахи, що протікають і багато іншого більшість знає не з чуток. Про стан сучасного житлово-комунального господарства міста, його особливості та перспективи розповів генеральний директор холдингу компаній «Місто для людей» Микола Бумажний.

Ваша компанія представлена в багатьох містах. Чи відрізняється підхід до обслуговування житлового фонду і різноманіття послуг в залежності від міста?

Так, все дуже індивідуально і залежить від міста і його потреб. Переважно у нас зосереджений старий житловий фонд. Це будинки від 80-го до 2010 року. Зрозуміло, що будинку 80-го року послуг потрібно набагато більше, ніж будівлі 2010 року. Він більш аварійний, і для нього важливим стане тариф для збору фонду на ремонтні роботи. Тому і тариф буде відрізнятися, і набір послуг теж. Але ми нашим клієнтам пропонуємо укладати індивідуальні договори, орієнтуючись на специфіку будинку, ми пропонуємо різні переліки потрібних послуг, а мешканці самі можуть вибирати. Від того, що вони оберуть, й формується тариф. Наш холдинг клієнтоорієнтований, ми надаємо власникам житлової нерухомості право вибору.

Зокрема, наша компанія у 2020 році інвестувала у місто 300 тис. грн на капітальний ремонт внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання і каналізації по 9 будинках м. Дніпрорудне. Серед пріоритетних напрямків діяльності у місті був стан покрівлі. Тому, у

минулому році розпочали ремонт дахів. Крім того, поточні ремонти були виконані у 33 будинках. Загалом встигли відремонтувати 1035 м2 міжпанельних швів за наступними адресами: вул. Центральна (37, 5, 33, 12а, 3, 33, 51, 49, 13, 35, 12а, 12б); вул. Ентузіастів, 5; вул. Зелена, 1. Також, ми отримували чимало звернень від мешканців з приводу ганків у місті, в підсумку чого вдалося відремонтувати 13 ганків. 

Поточний рік передбачає плідну роботу в Дніпрорудному, а саме ми плануємо сконцентрувати свою увагу на внутрішній експертизі будинків, оцінити всю проблематику та почати відновлювати житловий фонд міста.

Яку роль в активній діджиталізації зіграв карантин через пандемію коронавірусу?

Якщо говорити про власників житлового фонду, то в старому житловому фонді часто живуть люди, які знаходяться в групі ризику. Ми любимо і цінуємо кожного нашого клієнта і знаємо, що вони вважають за краще вирішувати питання offline. Для них похід до центрів обслуговування клієнтів - як окрема традиція прийти і поспілкуватися, іноді обурюватися. Ми не проти подібної комунікації, але зараз це небезпечно. Майже рік ми працюємо у віддаленому режимі. На кілька місяців відкрили ЦОК в Запоріжжі. Але як тільки епідеміологічна ситуація в місті погіршилася, ми знову його закрили. А клієнтів навчали вирішувати питання онлайн, розповідали, як можна з нами комунікувати по телефону, як звернутися і написати листа на електронну пошту, як оплатити комуналку, не виходячи з дому. І десь в червні наші активні мешканці вікової групи 60+ вже почали завалювати нас своїми скаргами і дзвінками, чому ми, як не дивно, були раді. Адже процес навчання пройшов, і зараз люди вміють користуватися комп&39;ютером, і перехід до digital каналів комунікації був майже безболісним для всіх.

Що найбільше хвилювало мешканців в період пандемії?

Клієнтів і місцеву владу дуже сильно турбувала дезінфекція. Під час пандемії ми одні з перших в Україні почали проводити дезінфекцію житлового фонду. Для цього придбали спеціальні апарати і, як в голлівудських фільмах, в захисних костюмах дезінфікували і продовжуємо дезінфікувати підїзди. Спочатку люди обурювалися, мовляв, навіщо ми витрачаємо їх гроші. Хоча ця робота була поза тарифом, це соціальна ініціатива, яку клієнти отримували безкоштовно. Деякі міські адміністрації виділяли хлорку, від якої потім розїдало фарбу і побілку, і клієнти ще більше обурювалися. Ми швидко припинили використовувати ці розчини і перейшли на власний кошт. Закупили для всієї України Санідез, у якого немає їдкого запаху, він не залишає слідів на поверхнях.

Що відбувалося на ринку ЖКГ?

На ринку, на короткий період, скоротилася активність щодо виконання робіт. Керуючі компанії, голови ОСББ призупинили масштабні ремонтні роботи в період першого локдауна, але ринок швидко зорієнтувався, і як тільки дали чіткі вимоги по дистанції і необхідного "обмундирування" для співробітників, всі ремонтні роботи поновилися. Ми не могли припинити роботу, тому вирішили убезпечити співробітників і клієнтів і активно готувалися до запуску опалювального сезону. Проводили ТО мереж в підвальних приміщеннях. Після появи вимог щодо дотримання карантинних норм, сконцентрувалися на ремонтах дахів. 

Тільки в маленькому місті Дніпрорудному ми полагодили понад 17 тисяч м2 покрівлі. Також підкреслю, що в минулому році наші клієнти у Дніпрорудному активно почали укладати індивідуальні договори на обслуговування будинків, в рамках яких проводяться ремонти міжпанельних швів та вхідних груп, замінюють каналізацію, ремонтують покрівлі, замінюють старі труби на пластикові, ремонтують електрощитові тощо. Так, на сьогодні укладено 8 прямих договорів з мешканцями будинків. Все частіше простежується тенденція, коли містяни хочуть брати ініціативу в свої руки в управлінні будинком та обирати спільно з керуючою компанією той перелік робіт, які необхідно провести.

Чи змінилася культура споживання послуг? 

Так, модель споживання послуг змінилася. Люди не готові тепер платити за послугу наперед, що раніше було частою звичкою для мешканців. У зв’язку з кризою і панікою клієнти оплачують все по факту. Ще через нестабільність аудиторія більш серйозно контролює свої фінанси і бажає отримувати звіти постійно. Також ми спостерігаємо зростання інтересу до самостійного управління житловою нерухомістю та ОСББ. Що для компанії управителя - хороший знак і свідчення того, що ринок починає зростати.

Як Ви вважаєте ОСББ - це конкурент для керуючих компаній?

Ні. Це міф, ОСББ - це наш існуючий і майбутній партнер. І кращого партнера потрібно ще пошукати, оскільки це мешканці, які визначилися в своїх потребах і до нас приходять, щоб зробити покупку. Нам не потрібно витрачати час на переконання, проведення зборів і адміністративні узгодження. Ми просто показуємо і розповідаємо про послуги, а вони самі під свої потреби набувають послугу зі списку. Ми готові стати партнерами ОСББ і навіть готові підтримувати їх створення і реєстрацію. Тобто займатися створенням ОСББ з нуля. Також готові надавати всю необхідну експертизу - від фінансового контролю до технічної експертизи по світлу, мережі, ліфтів і т.п .. Ми вже в активному діалозі з багатьма головами ОСББ, так що вбачаємо в такому форматі співпраці великий потенціал.

Digital системи. Як плануєте побудувати контроль і управління послугами? І чи буде ця система доступна для клієнтів?

В 2020 році ми вже розробили багатофункціональну систему контролю, онлайн оплат, звіту і інформування клієнта. Ми вивчили і вже розуміємо і знаємо, як реагує клієнт на наші повідомлення. Проаналізували потреби клієнта, канали комунікації та знаємо, як налаштувати правильний інформаційний потік відповідно до вимог і запитів. Поки не можемо все розповісти, але із задоволенням в цьому році презентуємо всю систему. Основна частина функціоналу вже готова і скоро перейде на етап тестування. Там буде все, що потрібно для клієнта, від фінансів по будинку до щохвилинного статусу щодо виконання заявок. Вся ця система зроблена спеціально для нашого клієнта, і вона буде доступна в зручному Лендінгу з мобільним додатком. Сподіваємося в першій половині поточного року все стане доступним для клієнтів всього холдингу.

Клієнти повинні бачити і розуміти, на що витрачаються кошти, які вони платять за утримання та ремонт своїх будинків. Зараз ми проводимо велику роботу в даному напрямку. Упевнений, що, як тільки ми прийдемо до цієї мети, у нас вийде зняти масу питань і негативу. Зараз для нас надважливо вибудувати власні внутрішні процеси контролю і надати клієнтам реально хороший сервіс. 

Власна інформація


 

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.

Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
ПОЗИЦИЯ
МЕЛИТОПОЛЬСКИЕ ВЕДОМОСТИ
МИГ
ИНДУСТРИАЛЬНОЕ ЗАПОРОЖЬЕ
ДЕТИ ЗАПОРОЖЬЯ
РАЦИОНАЛЬНАЯ ГАЗЕТА
РОСТ
ПОРОГИ
MISTO.ИНФОРМ
КЛЯКСА. ГАЗЕТА ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ
ЗАПОРІЗЬКА СІЧ
СОДРУЖЕСТВО
ПРАВДА (АРХИВ)
ЗАПОРОЖСКИЙ ПЕНСИОНЕР (АРХИВ)
УЛИЦА ЗАРЕЧНАЯ (АРХИВ)
ВЕРЖЕ (АРХИВ)
МРИЯ (АРХИВ)
НАДЕЖДА (АРХИВ)
ГОРОЖАНИНЪ (АРХИВ)
БЕРДЯНСК ДЕЛОВОЙ (АРХИВ)
ИСТЕБЛИШМЕНТ. АНАЛИТИКА (АРХИВ)
ОСТРОВ СВОБОДЫ (АРХИВ)
ЖУРНАЛ ЧУДО (АРХИВ)
ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА. ТРК АЛЕКС (АРХИВ)
БЕЛАЯ СТРЕЛА (АРХИВ)
ЗНАМЯ ТРУДА (АРХИВ)
АВТОПАРК (АРХИВ)
МИГ по ВЫХОДНЫМ (АРХИВ)
Запорожье и область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 | | follow us on | читайте нас в |