Євгенія Назарова,
кореспондент “Радіо Свобода”:
Думаю, що місія сучасного радіо – це, як і раніше, оперативне інформування. За швидкістю не може конкурувати з соцмережами та сайтами, але підготовка радіоматеріалів вимагає дотримання класичних принципів – об’єктивності і балансу.
Павло Мірошниченко,
викладає радіожурналістику в ЗНУ,
працював на рідостанціях «Юніверс», «Ностальжі», «Music radio» , «Панорама новин»:
Радіо інтимізує простір масової комунікації, за допомогою звуку людського голосу, приємної або доречної мелодії підтримує дезорієнтовану масову людину початку ХХІ ст. Вважаю, що місія радіо – незмінна: промовляти до чималої аeдиторії так, щоб у кожного її представника складалося враження, що саме до нього говорять.
Олександр Пашненко,
ведучий “Радіо Запоріжжя”:
Місія радіо – оперативно за короткий час донести потрібну інформацію слухачеві, при цьому подати інформацію в позитивному ключі.
Катерина Майборода
Комментарии:
нет комментариев