Суть челенджу дуже проста і цікава: люди завмирають на місці у будь-якій зручній позі, в той час як оператор ходить між застиглих учасників флешмобу і знімає це на відео. Фактично, все виглядає так, ніби-то зупинився час. Як правило, на тлі грає пісня «Rae Sremmurd» – Black Beatles ft. Gucci Mane.
Перший челлендж був помічений 26 жовтня, в соціальній мережі Twitter. Звичайні американські школярі опублікували відео з кількома сценами, на яких зняті нерухомі люди, і розмістили під хештегом #MannequinChallenge. Згодом флешмоб почав набирати популярності та вийшов за межі Twitter.Наприклад, зараз тільки в Instagram налічується понад 200 тисяч відеороликів з людьми що імітують манекени.
У стрімко набираючому популярність флешмобі вже встигла відзначитися величезна кількість спортивних команд, акторів і музикантів. Так, наприклад, в челленджі взяли участь Пол Маккартні, Мішель Обама, Хілларі Клінтон разом з Джоном Бон Джові, співачка Адель, телевізійна мережа NFL Network і редакція російського видання «Meduza». В Україні поки що флешмоб залишається не дуже помітним.
Редакція порталу «Пороги» підібрала для Вас 5 кращих, на нашу думку, відео «Mannequin Challenge».
У мережі Instagram одне із найпопулярніших видео виклав користувач @destorm . Цікаво, що усі ролі у челленджі він виконав сам.
Анімаційний Mannequin Challenge з Черепашками-ніндзя, опублікований на офіційному аккаунті компанії “Nickelodeon”
Відео, яке виклали на офіційному ютуб-каналі World Wrestling Entertainment, зібрало більше 300 тисяч переглядів. Це чи не найдовше відео з флешмобом.
Комментарии:
нет комментариев