misto.zp.ua

Как из-за нехватки водителей общественного транспорта страдают запорожцы

 

Из-за нехватки водителей вечером транспорт ходит реже

Ежедневно на улицы города выходят десятки автобусов, троллейбусов и трамваев. Их обслуживает КП «Запорожэлектротранс». Работники предприятия следят за техническим состоянием транспорта и создают комфортные условия для пассажиров.

Но одними из главных на предприятии считают водителей. Без них работа городских маршрутов была бы невозможной. Сейчас водителей на предприятии очень не хватает. Особенно это касается трамваев и троллейбусов. Об этом «Индустриалке» рассказал исполняющий обязанности заместителя генерального директора, начальник отдела эксплуатации КП «Запорожэлектротранс» Николай Миндарев.

— На сьогодні в нас є велика нестача водіїв трамваїв та тролейбусів. Що стосується автобусів, то штат водіїв цього виду транспорту майже повний. Нам не вистачає всього лише 17 водіїв. Ситуація ж з водіями тролейбусів і трамваїв дуже серйозна. Всього нам потрібно 204 водія трамваїв, з них працює лише 118. Щодо водіїв тролейбусів, то в штаті мають бути 176 водіїв, а працюють — 90. Нестача складає майже 50%. Рухомий склад у нас є, але він простоює.

— Страдают ли пассажиры из-за нехватки водителей?

— Звичайно страждають. Вранці, під час першого пікового періоду, ми стараємося випустити максимум рухомого складу. Через це вже в другу зміну водіїв і транспорту не вистачає, ввечері змінюється інтервал руху. Адже розклад і режим роботи водіїв планується в залежності від кількості штату і наявності рухомого складу.

— Какие требования вы выдвигаете кандидатам на должность водителя?

— Насамперед, це стан здоров’я. Наші водії регулярно проходять медкомісії, а перед кожним виїздом — медогляд. На підприємстві велика кількість водіїв пенсійного віку. Похилий вік інколи дає про себе знати і водії можуть скаржитися на погане самопочуття. Тоді ми вимушені не допускати їх до роботи на маршруті.

По-друге, це професійна освіта. Бувають випадки, коли до нас приходять працювати водіями люди з базовою середньою освітою. Без необхідного профільного навчання їм важко даються електричні схеми та принцип роботи електротранспорту. Раніше ми викладали спеціальні курси на базі підприємства. Зараз ми їх не практикуємо, бо для цього потрібна додаткова педагогічна освіта. Тим людям, які хочуть стати водіями і не мають освіти, ми пропонуємо звернутися до Запорізького професійного ліцею залізничного транспорту.

На роботу водія ми приймаємо лише повнолітніх людей. І навіть після 40 років ми можемо взяти на роботу. Стать претендента на посаду не має значення.

— Что предлагаете будущим водителям?

— Своїх водіїв ми забезпечуємо повним соціальним пакетом, надаємопільгову відпустку на базі відпочинку, виплачуємо гідну заробітну плату. Водії першого класу отримують більше 16 тисяч гривен, другого класу — 14-15 тисяч гривень, третього — 12-13 тисяч гривень. Якщо водій напрацьовує більше годин, ніж цього вимагає план, то це оплачується окремо. Крім цього, вони отримують доплати за шкідливі умови праці.

— Есть ли в городе маршруты, где нужно увеличить или, наоборот, уменьшить количество транспорта?

— Коли ми плануємо графік роботи транспорту, то ураховуємо і потреби населення. В 2017 році було проведено комплексне вивчення пассажиропотоків на всіх міських маршрутах громадського транспорту, включаючи і маршрутні таксі. Його проводили фахівці ЗНТУ. Тоді вони визначили пріоритетні напрямки маршрутів, де не вистачає транспорту. І нові автобусні маршрути, які з’явилися в останні роки, були запущені згідно цих рекомендацій.

Минулі дослідження вже застаріли, тому в липні ми провели додаткове вивчення пасажиропотоку з метою коригування кількості рухомого складу на маршрутах. Воно показало, що перерозподіл транспорту дійсно потрібен. На деяких маршрутах його багато, а на деяких трішки не вистачає. Тому приблизно у вересні буде проведено конкурс з затвердження перерозподілу транспорту і змінена його кількість.

Валентина ТВЕРДОХЛЕБ


 

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.

Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Лента статей
MISTO.ІНФОРМ
ДІТИ ЗАПОРІЖЖЯ
ПОЗИЦІЯ
МІГ
МЕЛИТОПОЛЬСКИЕ ВЕДОМОСТИ
ПОРОГИ (АРХИВ)
ІНДУСТРІАЛЬНЕ ЗАПОРІЖЖЯ
РАЦИОНАЛЬНАЯ ГАЗЕТА (АРХИВ)
ЗАПОРІЗЬКА СІЧ (АРХІВ)
РОСТ (АРХИВ)
КЛЯКСА. ГАЗЕТА ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ (АРХИВ)
СОДРУЖЕСТВО (АРХИВ)
ПРАВДА (АРХИВ)
УЛИЦА ЗАРЕЧНАЯ (АРХИВ)
ЗАПОРОЖСКИЙ ПЕНСИОНЕР (АРХИВ)
ВЕРЖЕ (АРХИВ)
МРИЯ (АРХИВ)
НАДЕЖДА (АРХИВ)
ГОРОЖАНИНЪ (АРХИВ)
БЕРДЯНСК ДЕЛОВОЙ (АРХИВ)
ОСТРОВ СВОБОДЫ (АРХИВ)
ЖУРНАЛ ЧУДО (АРХИВ)
БЕЛАЯ СТРЕЛА (АРХИВ)
ЗНАМЯ ТРУДА (АРХИВ)
АВТОПАРК (АРХИВ)
МИГ по ВЫХОДНЫМ (АРХИВ)
Про СМИ

Областна газета «Індустріальне Запоріжжя» плюс «Панорама» - єдина щоденна газета: виходить 4 рази на тиждень та 16 – на місяць всього за 6,95!
У ній - всі події міста та області, по Україні та у світі, корисні поради, новини культури та спорту. Передплатники газети тричі на рік беруть участь у акціях із цінними подарунками.

Контакты

Адреса редакції:
69600, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 152

Запорожье и область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 | follow us on | читайте нас в